Vores virksomhedsportræt hænger i indgangen, hvor kunderne kommer ind. Vi oplever, at folk stopper op og ser på det og spørger ind til tingene. På den måde er det en fin måde at få fortalt firmaets historie på, for man er vel lidt stolt af sin fortælling.
Det er jo ikke alle firmaer, man træder ind i, der har en historie med 3 generationer. Og så er det tankevækkende at se generation efter generation repræsenteret i billedet. Det er meget godt at blive mindet om, at vi i virkeligheden er en del af min fars og min bedstefars og min oldefars værk.
– Allan Gjerulff
Når jeg viser nye medarbejdere, kunder eller leverandører rundt, ender vi altid ved portrættet, for det er lettere at fortælle om firmaet, når man står overfor nogle billeder. Vi har fået lavet portrættet på et kort, som vi bruger til reception, og når vi giver firmagaver. Vi har også lagt det på de sociale medier i forbindelse med vores 90-års jubilæum, så billedet er på den måde en god og lidt anderledes reklame for os.
Det har været sundt for os, at vi skulle finde gamle billeder frem og rydde op i arkiverne. For vi har i løbet af årene gemt en masse ting væk, som vi ikke lige vidste, hvor var blevet af, og det er nu alt sammen blevet en del af brand-ART’s billede. Det vækker en masse gode minder og giver anledning til lige at stoppe op, inden vi hurtigt er på vej videre til i morgen.
Lise har været god til at involvere os undervejs, og det har været sjovt at følge med i hele processen fra start til slut.
– Maj Gjerulff