Intranote

Fantastisk kreativ proces med det fineste output. Fed proces både før og under.

Vi laver it-løsninger til mennesker. Derfor skal vi sørge for hele tiden at have samtaler kørende med hinanden og kunderne om, hvordan intranet og dokumenthåndtering skaber mest mulig værdi i hverdagen.

Vi valgte at samarbejde med brand-ART for at skabe nye tanker og idéer på tværs af afdelinger og fagligheder, og det gav rigtig gode resultater.

Vores fælles billede hænger nu i kantinen på hovedkontoret, og i printversioner på vores kontorer i København og Stockholm.

På den måde har vi et synligt afsæt for at tale om vores strategi i hverdagen.

– Lars Heegaard, direktør

 

  • Fantastisk kreativ proces med det fineste output. Fed proces både før og under.
  • Med udgangspunkt i dagens tema, er blandingen af det sociale og kreative godt vinklet, og giver en god måde at arbejde med et lidt tørt emne, som vision, mission osv. tit kan være.
  • Super måde med indlæring af vision og mission på en kreativ og anderledes måde. Super arrangement!
  • Fedt med en helt anderledes vinkel på et kick-off.
  • God blanding af at sætte mission, vision og værdier i et praktisk perspektiv og få visualiseret IntraNotes værdigrundlag.
  • Fint, at mødes på vores allesammens udebane. En anderledes og sjov måde at lære på!
  • Det var en god mulighed for at være sammen med kolleger, som jeg ikke arbejder direkte med til dagligt.
  • Relevant, gennemarbejdet, sjovt, hyggeligt!​

 

– Medarbejdere IntraNote

Intranote

Virksomhedsportræt/ strategiworkshop

Størrelse: 

200 x 
120 cm
Medie: Mixed media på lærred

Udvalgte virksomhedsportrætter